niedziela, 20 stycznia 2013

Trendy Wiosna 2013

Tak, tak, tak Moi drodzy, właśnie czytałam o trendach na wiosnę 2013. W sumie dobre dwa miesiące i zawita do nas stara poczciwa pani Wiosna :) Ja już się nie mogę doczekać, bo bardzoo nie lubię zimy, jestem strasznym zmarźlakiem :) Ale do rzeczy, czytam o trendach, o tym co będzie modne i mam wrażenie, że ciągle kręcimy się w kółko. No cóż, nie bez powodu mówią, że moda kolem się toczy, a My musimy być ciagle "in".

10 hitów wiosny 2013, które musimy mieć "niby" koniecznie w szafie

1.Czerń i biel 
Połączenie bieli z czernią jest wciąż hitem. To trend wprost z pokazów Marca Jacobsa, Jil Sander, Alexandra Wanga, Chanel i Valentino. To chyba wystarczający powód by stwierdzić, że ten trend jest hitem. No cóż, ale nie każdemu jest dobrze w bieli lub czerni i ja zaliczam się do tych osób.

2. Colorblocking
Czyli nic innego jak zestawianie ubrań w kolorach drastycznie od siebie różnych, odznaczonych od siebie mocnymi przejściami.

3. Falbanki
 Falbanki modne będą w każdej postaci, na ubraniach, torebkach i biżuterii.Na szczęście baskinka będzie nadal na topie, która bardziej mi odpowiada niż falbanki i żaboty

4. Przezroczystość
 Transparentne tkaniny są wciąż na czasie. W tym sezonie hitem będą łączenie przezroczystych materiałów ze skórą. 

5.Męska rzecz 
W naszej wiosennej garderobie powinien się znaleźć męski komplet. Garnitur w stylu lat 80. to hit z  pokazów

6. Azja
W tym sezonie projektanci pokochali orientalne wzory, tkaniny i kroje. Modne będą kimona, ubrania z jedwabiu i azjatyckie, egzotyczne desenie.Mi osobiście już się kiedyś przejadły te wszystkie smoki, znaki, itp. i jakoś do tej pory mi nie przeszło.

7.Baseballówka
Damskim hitem wiosny 2013 jest kurtka baseballówka. Nie w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, a szalone wariacje na jej temat.Tę kurtkę chcę zakupić dla siebie mój narzeczony.

8.Szelki
Modnym gadżetem do wiosennych stylizacji są szelki. Szelki mogą być wąskie lub szerokie, a nosić je możemy do wszystkiego. Od eleganckich stylizacji z koszulą, po sportowe looki z szortami.
 
9. Kwiatowa biżu
Jednym słowem flower-power. Mam tego mnóstwo jako pozostałości po poprzednich sezonach, wiec damy rade.

10.Biała torebka
Biała torebka to wiosenny must-have. Nosimy ją niemalże do wszystkiego i w każdej formie. W tym sezonie wyzbywamy się uprzedzeń i nosimy białe dodatki. Hmmm....nie wiem,czy tylko ja tak mam, ale biała torebka, czy kozaki kojarzą mi się z bazarówą i jest to we mnie tak głęboko zakorzenione,ze chyba nic z tego :)


A co Wy sądzicie o nadchodzących trendach wiosna 2013?
pozdrawiam
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz