środa, 2 stycznia 2013

Sutasz w Nowym Roku

Witajcie,
tak jak większość osób zajmujących się sutaszem wie, że biżuteria sutasz to biżuteria wykonana ze sznurków jedwabnych. Kamienie, koraliki otulone tęczą kolorów zwracają uwagę. Łącząc sutasz z kamieniami, kryształami czy srebrem uzyskujemy bardzo oryginalne i niespotykane efekty. Sutasz to rodzaj biżuterii szytej, w której ważna jest precyzja oraz dokładność, technika ta wbrew pozorom nie jest trudna, wystarczy odrobina fantazji. Gdy pierwszy raz ujrzałam biżuterię wykonaną tą techniką- zakochałam się w niej i zapragnęłam ją mieć i robić. Stawiam dopiero pierwsze kroki w tej technice, ale jak to mówią praktyka czyni MISTRZA...
Pamiętam pierwszy raz, kiedy wykonałam pierwszy swój koczyk sutasz...o matkoo,masakra,odkładałam go i wracałam, odkładałam i wracałam,a summa summarum ,wszystko poprułam ...wróciłam do sutaszu w sumie całkiem niedawno i pochłonął mnie bez reszty.
Najważniejsze jest dla mnie,żeby biżuteria się podobała, pasowała do osobowości i stylu. Ze względu na to,że jestem wielką fanką Włoch i ich pięknego języka, wymyśliłam sobie,że każda para kolczyków będzie miała włoską nazwę:)
Przed Nowym Rokiem trochę sobie przysiedziałam i wykonałam parę biżuteryjek. Mianowicie broszkę w moim ulubionym kolorze, która znakomicie pasuje do mojego komina :) i dwie pary kolczyków, jedne kojarzą mi się z jesienią, a drugie z różą :)








I co sadzicie na temat moich ''dziel'' ?
buziaki
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz