niedziela, 15 lutego 2015

[Review] WYPRZ vol.3


To już trzecia odsłona mojej wyprzedaży. Idą z duchem minimalizmu, chciałabym Wam przestawić kilka rzeczy, które leżą u mnie w kuferku i proszą o uwagę:) Niestety z nadmiaru kosmetyków nie jestem w stanie wszystkimi się zająć, a wyrzucać ich nie chce, może komuś będą jeszcze dobrze służyć.
 
 
1. Paleta cieni Technic Electric Beauty bardzo kolorowa, użyta kilka razy; cena 20zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
 
2. Paleta cieni MUA Heaven and Earth piękne brązy, użyta parę razy; cena 20zł + koszt przesyłki 8zł UPDATE: sprzedany
 
 
3.Paleta cieni Geometrix LE kilka razy pacnęłam palcem jak widać; cena: 10zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
4.NYX Rouge Powder Blash,  kolor:05 Pinky, nowy; cena 20zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
5.Róż Essence „Floral grunge“, kolor 01 Be Flowerful, użyty kilka razy,  cena 10zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
6. Róż Essence "Kalinka Beauty", kolor: 01 East side story, nowy; cena 10zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
7. Guerlain Blush Eclats Puder-Rouge, kolor: 07 Cherry Blossom, użyty kilka razy, cena: 40zł + koszt przesyłki 8zł UPDATE: sprzedany
 
 
8.Róż MUA, kolor Marshmallow, nowy; cena 10zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
9.Paletka cieni w kremie P2 Mirror Mirror on the Wall LE, kolor 03 Burning desire, raz maźnięta; cena: 8zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
10.Pojedynczy cień Kryolan, nowy; cena 15zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
11.VANISH Korektor pod oczy La Femme idealnie tuszuje cienie pod oczami. Doskonale neutralizuje ich kolor. Korektor posiada właściwości rozświetlające i optycznie spłyca drobne zmarszczki. Używany przez wizażystów. Kupiłam go na ślub, użyłam raz, widać maźniecie mojego palucha. Cena: 20zł + koszt przesyłki 8zł   UPDATE: sprzedany
 
 
 
12. Zestaw cieni CATRICE, MIYO, My SECRET, SENSIQUE, Pierre Rene kilka razy użyte, zero ubytku; cena: 20zł + koszt przesyłki 8zł 
 
 
13. Woda toaletowa Flowerparty Summer Yves Rocher świeża orzeźwiająca, cytrusowa, nowa; cena: 25zł + koszt przesyłki 8zł UPDATE: sprzedany
 
 
14. Buty na koturnie C&A w bardzo dobry stanie, ubrane góra trzy razy, rozmiar 38; cena: 25zł + koszt przesyłki 8zł
 
 
 
 
Jeżeli coś Wam wpadło w oko, dajcie znać, mogę też wysłać więcej zdjęć. Przygarnijcie je, bo szukają nowego domu, a na pewno będą oddanie służyć nowej właścicielce :)

buziaki
*****
enitdj
 
 

9 komentarzy:

  1. Zainteresowal mnie ten korektor pod oczy. Czy wchodzi w grę wymiana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, pewnie, a co miałabyś na wymianę? Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zrobiam zakładkę z kosmetykami na wymianę, może coś znajdziesz dla siebie?
      http://rincewind99.blogspot.com/2015/02/wyprzedaz-blogowa-wymiana.html

      Usuń
    3. Zainteresował mnie z AVON, Face pearls, Rozświetlający puder w kulkach; nawet cena ta sama, co sądzisz?

      Usuń
    4. Pasuje mi taka wymiana :) Poproszę o Twój adres na rincewind9998@gmail.com

      Usuń
  2. Wow, ile cieni , super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś czymś zainteresowana, to zapraszam serdecznie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ta paleta cieni z brązami świetnie wygląda. Chyba najbardziej uniwersalne kolory do codziennego makijażu. Nie dziwne, że tak szybko poszła.
    Powodzenia w wyprzedaży!

    OdpowiedzUsuń