niedziela, 20 stycznia 2013

Desigual - moda w hiszpańskich kolorach


DesigualFirma Desigual została założona w roku 1984 w Barcelonie, czyli w roku mojego urodzenia. To już jest wystarczający dowód na to,że należymy do siebie <dżołk> Zaledwie 20-letni Tomas Meyer wymarzył sobie modę pełną kolorów, kreatywną i antykonformistyczną, ale w przystępnych cenach. Obecnie, zespół projektantów firmy Desigual liczy 25 stylistów i co sezon opracowuje kolekcję liczącą ponad 1 000 oryginalnych artykułów o niezwykle zróżnicowanych motywach, kolorach i materiałach. Wszystkie modele zachowują wierność początkowej filozofii marki, której najważniejsze zasady to pozytywizm oraz ciągła chęć doskonalenia się, wprowadzania innowacji i różnorodności. Jak dla mnie budowle Gaudiego mają ogromny wpływ na projektantów tej marki. W sumie umiejscowienie czyli Barcelona też do czegoś zobowiązuje. Poza tym będąc pierwszy raz w ich sklepie- zakochałam się nie tylko w samych ubraniach, ale i wystroju, tajemniczości-zupełnie coś innego. Poczułam się jakbym była u Fridy w domu....wszystko takie odjechanie, kolorowe, jakby ręcznie robione, no mój świat!Mój styl!
Nazwa z hiszpańskiego oznacza asymetryczny, nierówny i też pasuje :) Jak ulał :) Zresztą zobaczcie sami!










No i jak tu ich nie kochać?! :)
buziaki
a.

2 komentarze:

  1. cudne :) zakochałam się w tej marce przy pierwszej wycieczce do barcelony :)

    OdpowiedzUsuń