czwartek, 3 października 2013

[Reviev] PAULA'S CHOICE sample

Kilka dni temu oglądając ukochanego gossmakeupartist oczarował mnie kosmetykami PAULA'S CHOICE. Goss zachwalał je pod niebiosa, zwłaszcza do cery tłustej, zanieczyszczonej. Do tej pory nic o nich nie słyszałam, ale od czego są Internety. No i znalazłam KILK



Zamówiłam cały zestaw próbek Skin Balancing Proben-Set (3,00 + 3,50 przesyłka) do cery tłustej, mieszanej i normalnej KLIK


Zestaw próbek zawiera:

*11 szt. próbek (w tym 6 próbek na dzień i 5 próbek na noc)
* ulotka informacyjna o zastosowaniu kosmetyków; każdy produkt jest dokładnie opisany do czego służy, jakie zawiera składniki i jak należny go stosować

Przesyłka dotarła po paru dniach, bardzo szybko. Wszystko było ładnie i elegancko zapakowane.



W skład pielęgnacji na dzień wchodzi:

* Skin Balancing Oil Reducing Cleanser
* Skin Balancing Pore Reducing Toner
* Skin Perfecting 1% BHA Gel
* Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum
* Skin Balancing Daily Mattifying Lotion SPF 15
* Skin Balancing Oil Absorbing Mask


 W skład pielęgnacji na noc wchodzi:

* Skin Balancing Oil Reducing Cleanser
* Skin Balancing Pore Reducing Toner
* Skin Perfecting 1% BHA Gel
* Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum
* Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel
* Skin Balancing Oil Absorbing Mask









Jestem bardzo, bardzo ciekawa tych produktów, przyznam, ze pokładam w nich wielką nadzieje. Jeżeli się sprawdzą myślę, że zastąpię nimi moja dotychczasową pielęgnację LRP.
Na razie czekają na swoją kolej, ale już niedługo będą miały swoje pierwsze testy.
Na pewno Was powiadomię jak wypadły.

A czy Wy mialyscie już do czynienia z kosmykami PAULA'S CHOICE?

buziaki,
enitdj



7 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam kwas BHA i płyn do oczyszczania twarzy po recenzji u Kaczki, i muszę powiedzieć że efekty są super :) Przesyłka doszła szybko, ale też zamawiałam z polskiego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym kwasie BHA pokładam wielkie nadzieje, mama nadzieje,że u i mnie się sprawdzi:) Miałaś jakieś efekty "uboczne", typu wysyp, przesuszenie, podrażnienie?Pozdrawiam

      Usuń
    2. No właśnie nie - takie niespodzianki miałam po glyco-a i po kwasach z bingo. A tu nic :) Nawet skóry mi nie złuszczyło, tak że schodziła płatami jak przy innych, a efekty są:) Zastosowałam nawet na moim TŻ, który ma straszne skłonności do trądziku i na nim efekty są boskie. Stosuję go dwa razy dziennie, i od razu na niego nakładam żel nawilżający i jest super :)
      W tym tygodniu przyszedł do mnie jeszcze cleanser ze Skin Balancing (chyba mi starczy na rok, butla jest ogromna:)) i liquid 10% AHA. Zadurzyłam się w tych kosmetykach na amen:) Cleanser najlepszy jaki w życiu miałam, a po AHA po 3 dniach (niby zalecają nakładanie 1x w tygodni, ale ja mam straszne przebarwienia i nakładam codziennie na noc) widzę spore efekty, i w końcu nie muszę ciągle nakładać podkładu.

      Usuń
    3. Kurcze, no tak mnie zachęciłaś,że nawet nie wypróbowując próbki,najchętniej bym go już kupiła :) Bardzo mnie to ucieszyło,ze nie miałaś żadnych skutków "ubocznych", bo schodząca skora do najładniejszych nie należny. No nic, zabiorę się za próbki i będę obserwować, co się dzieje, ale sądzę,że ten kwas na bank kupię:) Dziękuje za wyczerpująca odpowiedź :) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Czytam właśnie o tym kwasie i mam pytanie,czy stosujesz filtr, jeżeli tak to jaki?

      Usuń
  2. Stosuję krem Missha z SPF 50. Lekki i nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zrobiłam mały research w Internecie na temat Missha, muszę przyznać,że ma bardzo dobre opinie. Boję się tylko zapychania i wysypu, bo niestety moja skóra tak reaguje, nawet ten osławiony już Vichy do cery tłustej mnie zapchał. Myślę,ze zamówię najpierw próbkę i przetestuje:) Dzięki za info:) Pozdrawiam

      Usuń