sobota, 5 października 2013

[Haul] Online Apotheke- shop-apotheke.com

Wczoraj przyszła do mnie przesyłka znanej już Wam apteki  https://www.shop-apotheke.com/. Moja pielęgnacja zaczęła się już powoli kończyć, więc musiałam uzupełnić zapasy. Mimo praktycznie ciągle tych samych kosmetyków, tym razem zdecydowałam się na zakup dwóch nowych.




La Roche Posay Effaclar H Mousse (150ml/9,99€) oczyszczająca i kojąca pianka do mycia. Delikatnie oczyszcza tłustą cerę. Koi podrażnienia spowodowane wysuszającą pielęgnacją. Kupiłam ją po bardzo pozytywnych recenzjach, jako alternatywa do żelu Effaclar. Ponoć nie jest zbyt wydajna, ale sama chęć jej kupna była silniejsza. Chcę ją przetestować zwłaszcza, że po Duac żel moja skóra jest w niektórych miejscach przesuszona.


La Roche Posay, Effaclar, Tonik zwężający pory i przeciwdziałający ich zatykaniu (200ml/9,99€) to już któreś opakowanie, jednak po dłuższej przerwie zdecydowałam się do niego powrócić; bardzo ładnie zwężał moje pory, które teraz są jak byki. Ponadto wyleczył mi niespodzianki na twarzy, zmniejszył ilość zaskórników. Śmierdzi spirytusem, fakt, i może leciutko podrażnić na początku stosowania, to też fakt, ale warto przeczekać, dla późniejszych efektów.


La Roche Posay, Toleriane, Mleczko do zmywania skóry i demakijażu (200ml/9,94€) do znudzenie, najlepsze i najdelikatniejsze mleczko; ma fajną konsystencję, nie szczypie w oczy, zmywa makijaż jak się patrzy. Skóra po nim jest tak delikatna i mięciutka. Nie uczula, nie tłuści właściwie jak dla mnie to jedyne mleczko do demakijażu jakie stosuje z przyjemnością. 


La Roche Posay, Effaclar H, Kojący krem nawilżający (40ml/10,99€) nawilża skórę tłustą uwrażliwioną w wyniku silnie wysuszającej kuracji. Dostarcza skórze brakujących lipidów, niezbędnych do odbudowy ochronnego płaszcza hydrolipidowego. Zawiera Ceramid 5, który wzmacnia funkcje ochronne skóry. Przywraca skórze komfort i elastyczność. Redukuje łuszczenie się skóry. I tu znowu ma opinie bardzo skrajne, jedni go kochają, a inni nienawidzą. Ja po Duac żel mam skórę trochę przesuszoną i czuję, że potrzebuje solidnego nawilżenia. Powiem jedno: już po pierwszym użyciu, wiem, że się polubimy:)


Eucerin, DermoPurifyer, Kojący krem nawilżający SPF30 (darmowa próbka) cieszę się z tej próbki, ponieważ trafili w 10! Nawilżający krem do cery tłustej/trądzikowej. Poczytałam w Internetach- również skrajne oceny, ale sama się przekonam.


 Czy używałyście któreś z tych kosmetyków? Też się u Was tak dobrze sprawdzają? 

xoxoxo
enitdj

5 komentarzy:

  1. Niestety, u mnie Effaclary się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to jest tak, jak pisałam-ta seria Effaclar ma swoich ulubieńców i wrogów. Powiem szczerze,że moja cera jest tłusta ze skłonnością do zanieczyszczeń, ale bardzo wrażliwa i też myślałam,ze też Effaclar się u mnie nie sprawdzi, jednak zdziałał cuda, dzięki tej serii doszłam wreszcie do ładu z moja cerą :)

      Usuń
    2. Dokładnie, masz rację. Ale tak jest praktycznie z każdym produktem. Ja ostatnio kupiłam sobie bardzo zachwalane kremowe cienie Tattoo z Maybelline i na mojej powiece tak czy siak się rolują i wchodzą w nierówności. Takie mam powieki, z bazą czy bez nic nie wytrzyma dłużej niż 5 godzin. Nie ma różnicy czy Naked, Clinique czy Bell. :)

      Ja mam właśnie okropny wysyp na brodzie. Oj dawno czegoś takiego nie miałam, analizuję co, domyślam się, że chyba próbka azjatyckiego kremu BB ze ślimakiem zrobiła mi takie szkody.

      Usuń
    3. Też borykałam się jakiś miesiąc temu z wysypem na brodzie, bo zaczęłam trochę zmieniać i kombinować z pielęgnacją.Myślałam,że Effaclar już na tyle mi skore wyciszył,ze już mnie nic nie ruszy i się zaczęło, maskara jakaś.Pokornie wróciłam do swojej pielęgnacji i nie chce robić odstępstw, mimo ze rożne kosmetyki mnie kuszą:) Ponadto cały czas szukam odpowiedniego filtru, miałam próbkę osławionego już Vichy do cery tłustej, ale właśnie sądzę,że ten wysyp na brodzie miałam dzięki niemu. Zastanawiam się nad filtrem Missha SPF 50+, miałaś, testowałaś, słyszałaś coś? Pozdrawiam

      Usuń
  2. Great article. I will be dealing with some of these issues as
    well..

    Also visit my webpage - www

    OdpowiedzUsuń