środa, 20 listopada 2013

Pierwsze urodziny bloga :)

Tak to już dziś:) Mój mały BLOG skończył ROCZEK! 



 Nie wiem, kiedy ten czas minął, wydaje mi się, że to było wczoraj, a to już rok. 
Sam BLOG to dla mnie to przyjemność, pasja... po prostu pisałam posty. 
Tak naprawdę to wszystko dzięki WAM!


Bloga zaczęłam pisać dla siebie. Na początku trochę się bałam, jednak pomimo to udało się, teraz nie żałuję i najbardziej cieszę się z tego, że odważyłam się, pozwoliłam samej sobie na ujawnienie siebie i swoich pasji. Ciesze się, że tak wiele z Was do mnie wraca i zostawia po sobie ślad!

 Nie zależy mi na tym, żeby biegać, latać, skakać, reklamować i chwytać nowych obserwatorów na pęczki, dla statystki. Dla mnie każdy nowy obserwator, każdy kolejny komentarz sprawia mi wiele radości!!Zwłaszcza, że można poznać nowe osoby i nowe blogi.


NO I TROCHĘ STATYSTYK:
Blog został wyświetlony:
9 900 razy!
  Mam 35 obserwatorów na blogspocie,
223  fanów na facebook'u i 13 na bloglovin

W ciągu tego roku opublikowałam: 118 postów
Łączna ilość komentarzy: 224
Zaraz po Polsce zaglądają: Niemcy i Stany Zjednoczone
Najczęściej wyświetlany post to: News glamour shopping week Oktober 2013
Najczęściej komentowany post: Zakupy kosmetyczne z Polski

Dziękuje za miłe słowa, za obecność, za otuchę.
 Mam nadzieję, że będziecie tu dalej ze mną ;)
Dziękuję Wam za to, że byłyście i że mam nadzieję jeszcze długo będziecie.

No to co, no to chlup w ten głupi dziób :)
Za zdrowie BLOGA...


4 komentarze:

  1. Szybko zleciało :) wszystkiego dobrego Ci życzę i wielu kolejnych notek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować, zleciało jak z bicza strzelił, ale satysfakcja jest :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla twojego bloga.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja odwdzięczę się tym samym. Dzięki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekowac :)
      Jasne, ja juz Cie dodaam do obserwowanych, serdecznie zapraszam do siebie:) Pozdrawiam

      Usuń