niedziela, 10 listopada 2013

[Projekt denko] PAŹDZIERNIK 2013

Lubię projekt denko, bo widzę jak się kończy stare i można zaszaleć z nowym :) Kto tego nie zna:) W tym miesiącu dużo się nazbierało, ale mam postanowienie, że najpierw wykańczam, potem kupuję. Na razie się trzymam. To jedziemy...

1.CIAŁO
Flos-Lek na Naczynka, balsam do pielęgnacji ciała z aktywnymi ekstraktami z kasztanowca, arniki górskiej oraz miłorzębu japońskiego. Balsam dobrze pielęgnuje skórę - dobrze wchłania się, głęboko nawilża i delikatnie natłuszcza skórę; ale nie zmniejsza istniejących pajączków, ani nie zapobiega powstawaniu nowych. Zmiękcza i wygładza naskórek, tylko to. Nie kupię. 
Facelle Intim, Waschlotion Fresh kultowy żel do higieny intymnej, każdy go zna; tym razem w wersji FRESH; wiele razy już o nim pisałam, więc powtarzać się nie ma co. Kupię na 100%.

Balea, Dusch Peeling Buttermilk&Lemon LE bardzo przyjemny peeling pod prysznic, piękny zapach, ale działanie trochę za słabe jak dla mnie, drobinki są zbyt delikatne i drobne. Taki na wypróbowanie OK. Raczej już nie kupię.
Palmolive, Mediterranean Moments, Argan Oil from Morocco and Almond Shower Gel nie rozumiem fenomenu tego żelu ?! Wszyscy rozpisywali się jakie to przeżycia zapachowe można doznać przy użyciu tego żelu, a dla mnie on po prostu śmierdzi, śmierdzi niemiłosiernie jakimś żelem do mycia WC. Nigdy więcej. Wylewałam go na siebie litrami, żeby się go szybko pozbyć. Jakiegoś spektakularnego efektu nawilżenia olejem arganowym też nie zauważyłam.FLOP. Nie kupię na 100%



Balea Men, Sensitive Rasier Gel świetny, no po prostu świetny. Lubię go za działanie i zapach. Istna przyjemność pod prysznicem. Już nie kupuje tych żeli po goleniu dla kobiet, bo te dla mężczyzn są o wiele delikatniejsze (po przecież są do twarzy). Nóżki cud-miód gładziutkie jak ta lala:) Kupiłam teraz z tej samej serii piankę do golenia, ale nie jest już tak dobra jak żel.  Kupię na 100%.

Balea Fantastique Ersatzklingen uważam są to najlepsze wymienne zastępcze golarki; ich główka jest tak mobilna, że można sobie jeździć nią po nodze i innych zakamarkach naszego ciała pod rożnym kątem i nic się nie dzieje. Nie zacina, nie podrażnia, nie wypada. Poza tym zawiera Aloe Vera, co dodatkowo nawilża i chroni przed podrażnieniami. Kupię na pewno.


TreacleMoon One ginger Morning hmmm...to też jest dla mnie zagadka, cały niemiecki YT szaleje na punkcie tych produktów; a dla mnie to jest normalny balsam, który tylko fajnie pachnie (świeżo, energetycznie), z tym mega nawilżeniem to też chyba trochę przesadzili. Dobrze,że kupiłam tylko próbkę. Nie kupię.

Rexona Women Fresh Deo Roll-on "Shower fresh" najlepsza!!!!Wielokrotnie o niej pisałam; jednak jak to ja, testuje teraz inną kulkę. Kupię ponownie.

Bielenda, Czarna Oliwka,  Nawilżająca 2 - fazowa oliwka do demakijażu oczu i ust, nawet bardzo wrażliwych oczu takich jak moje. Bardzo szybko i skutecznie usuwa makijaż. Poza tym nawilża, aktywnie regeneruje, zapobiega przesuszeniu i łagodzi podrażnienia. Aż żałuje,że mi się skończyła, a tu nie mam do niej dostępu. Na pewno kupię jak będę w Polsce.

Essence, Studio Nails, Better than gel nails 3in1 remover tak, usuwał wszystko, brokat też, ale to co robił z płytką paznokci i skórkami, to masakra! Wysuszacz nr 1!Nigdy więcej. Nie kupię nigdy więcej.


Balea MED, pH neutral Seifenfreie Waschlotion TOP! Bardzo dobry lotion do mycia rąk, który nie wysuszał rąk, pozostawiał je wręcz nawilżone, a przy tym pachniał bardzo delikatnie. Kupię.

Balea MED, pH neutral Handcreme mysle,że to jeden z zapowiadających się faworytów wśród kremów do rąk; doskonale i długotrwale nawilżał dłonie, pachniał nienachalnie, tak zdrowo-medycznie i szybko się wchłaniał, pozostawiając taki delikatny film, który w niczym nie przeszkadzał, a wręcz miało się wrażenie, że ręce są cały czas chronione. Kupię na 200%.


2.TWARZ 


La Roche Posey, Effaclar H, oczyszczająca i kojąca pianka. Delikatnie oczyszcza tłustą cerę. Koi podrażnienia spowodowane wysuszającą pielęgnacją. Kosmetyk dobrze radzi sobie z demakijażem, oczyszcza i łagodzi, pozostawiając skórę czystą i gładką, bez uczucia ściągnięcia czy pieczenia. Wystarczy niewielką ilość pianki nałożyć na wilgotna twarz a następnie spłukać. Jest to produkt bezzapachowy o delikatnej konsystencji. Nie wiem, czy kupię.

La Roche Posay, Toleriane, Mleczko do zmywania skóry i demakijażu (KLIK) Kupię.

La Roche Posey, PHYSIOLOGISCHE Beruhigende Reinigungslotion (KLIK) Raczej kupię.

La roche Posey, Effaclar M nawilżający krem matujący, który mnie niestety zawiódł, ani nie matowił, ani dostatecznie nawilżał; jedynie co, to pozostawiał tłustą warstwę, dlatego stosowałam go na noc; absolutnie dla mnie nie nadawał się pod makijaż. FLOP :( Nie kupię ponownie.

La Roche Posay, Effaclar K (KLIK) Kupię na pewno.


Balea 7 Tage Energie Kur niestety nie jestem z tego produktu zadowolona, ponieważ nie robił z moja twarzą NIC, co obiecywał producent. Poza tym,że mnie trochę zapchał. Nie wiedziałam żadnej promienistej skóry, żadnego powalającego blasku, czy nawilżenia. Nie kupię ponownie.

Balea Urea Augencreme (KLIK) Kupię na pewno.

3. WŁOSY


Elvital, Öl Magique von L’ORÉAL PARIS für Feines Haar (KLIK) Kupię.

Balea Professional, Oil Repair Spulung jestem bardzo mile zaskoczona; odżywka treściwa jak maska, przy tym nie obciąża włosów; pachnie przepięknie, ułatwia zdecydowanie rozczesywanie, włosy są jedwabiste w dotyku i sypkie. Duże zaskoczenie!Kupię na 100%.

Balea Professional, Oil Repair Shampoo świetnie oczyszcza włosy, dobrze się pieni, bardzo ładnie pachnie. Pozostawia włosy dobrze oczyszczone, niepoplątane. Jest wydajny. Kupię.
 
4.ZĄBKI


Dontodent, Antibakterielle Mundhygiene strzał w 10, bo-świetnie odświeża i ma tę mięte, którą ja lubię (czyt. zielona Orbit w listkach), czyli delikatna, ale skuteczna:) Kupię na pewno.

Elmex&Aronal duet nierozłączny, stosujemy go z mężem już dobry rok; uważamy, że jest to jeden z lepszych duetów. Świetnie oczyszcza, odświeża, pozostawia śliskie ząbki. Jeszcze kupię,ale..

Ajona Stomaticum, Medyczny koncentrat do zębów, dziąseł i języka bez dodatku fluoru wzięłam na wypróbowanie i chyba przepadłam, na razie duet Elmex&Aronal poszedł w odstawkę. Producent obiecuje,że po użyciu Ajona po 10 sekundach zniszczone jest około 99% bakterii. Ponadto hamuje krwawienie dziąseł, działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo i doskonale usuwa osady i chroni przed powstaniem płytki nazębnej i kamienia, zalecana dla kobiet w ciąży - nie posiada w składzie fluoru. No i jak tu się nie pokusić.Fajnie,że jest to koncentrat, bo pasta jest mega wydajna, wystarczy tylko niewielka jej ilość. Kupię na 100%

5.INNE


Cleanic, Deo Fresh, dezodorant w chusteczce bardzo pomocna i przydatna rzecz w razie W; w ogóle biorąc w Biedrze te chusteczki nie spojrzałam, myślałam,ze są to chusteczki antybakteryjne. Wiec wtedy kiedy ich potrzebowałam przetarłam ręce; patrze i czuje,że na rekach mam coś dziwnego, pudrowego, niemiłego; biorę chusteczki i pacze!!!!DEO FRESH-fest :)Nie mogłam tego zetrzeć z rąk, dopiero w domu wodą z mydłem. Ale w swoim przeznaczeniu sprawdzają się bardzo dobrze, naprawdę. Nie sadziłam,że taka chusteczusia może tak dobrze chronić przed potem. Kupię.

Facelle Intim, 15 Intim-Chusteczki do higieny intymnej to już tez znane chusteczki, bardzo je lubię, przyjemnie pachną, są dobrze nasączone, nie dra się, nie podrażniają. TOP. Kupię na bank.

Dobrnęłam do końca, dużo tego było w  tym miesiącu, teraz mogę spokojnie wór zdenkowanych wyrzucić do śmieci i zbierać kolejne.
A jak u Was w tym miesiącu zdenkowani, dużo było?

buziaki
enitdj

2 komentarze:

  1. Ile Effaclarów :D Z M też nie byłam zadowolona i poprzestałam na jednym opakowaniu :) Natomiast jestem tak samo zachwycona odżywką z olejkami Balea- obłędna :D Żałuję teraz że nie kupiłam też szamponu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę serię bardzo lubię, bo wyprowadziła moją tłustą i kapryśną skórę na prostą, ale niestety nie wszystkie ich produkty się sprawdziły u mnie jak, np.ww M. A seria Balea,popieram, jest fenomenalna! Na niemieckim YT też robi furorę :) Pozdrawiam

      Usuń