niedziela, 28 lipca 2013

[Haul] Online Apotheke- shop-apotheke.com # La Roche-Posey

Witajcie,
w tę niemożliwie upalna niedzielę :) Dzisiaj chciałam szybko pokazać ostanie zakupy internetowo-apteczne. Zapasy LRP zaczęły się kurczyć, wiec trzeba było zainterweniować. Jak zawsze zamawiałam z najlepszej i najtańszej apteki: https://www.shop-apotheke.com/.
Apteka ma niesamowicie wiele zalet:
  • darmowa dostawa od 35
  • korzystne ceny
  • dużo rabatów
  • w ciągu 1-2 dni i przesyłka jest już u nas w domu  
  • rożne, dogodne metody płatności
  • ok. 100.000 różnych oryginalnych produktów
  • certyfikowana apteka TÜV
  • ponad 500.000 klientów
  • 10 lat doświadczenia

Tak sobie oryginalnie leżały w kartoniku 


Tym razem zamówiłam tylko produkty, które zaczynały sięgać dna, więc musiałam się w nie wyposażyć:

  1. Roche Posay TOLERIANE Reinigungsgel, 10,80€/150 ml tym razem postawiłam na ten delikatniejszy żel niż Effaclar. Chciałam wypróbować czegoś innego, delikatniejszego. Przeczytałam wiele na jego temat, zdania są podzielone. Zobaczymy jak się u mnie sprawdzi. 
  2. Roche Posay TOLERIANE Reinigungsfluid, 9,94€/200 ml tutaj żadna nowość, kolejne opakowanie, bardzo dobrego, delikatnego mleczka do zmywania makijażu. Opisywałam go przy mojej pielęgnacji twarzy: KLIK
  3. Roche Posay PHYSIOLOGISCHE Beruhigende Reinigungslotion, 11,99€/200 ml to już u mnie zupełna nowość, przede wszystkim na pierwszy rzut rzuca się zapach (!) bosshheee jaki przyjemy, świeży mhhh. Jest to łagodzący tonik do twarzy o fizjologicznym pH przeznaczony jest do wszystkich typów cery wrażliwej. Delikatnie koi i tonizuje. Nie zawiera alkoholu, mydła, barwników, ani parabenów. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie podrażnia oczu. 
  4.  Roche Posay NUTRITIC Lippen, 3,52 €/4.7ml już od dawna chciałam wypróbować te pomadkę ochronną tudzież balsam odżywczy do ust. Polecana jest do ust suchych, wrażliwych, szorstkich i pozbawionych elastyczności. Zawarte biolipidy i ceramidy zapewniają działanie odżywcze i odnawiające naskórek. W tej chwili mam sporo innych pomadek ochronnych, więc tę sobie zachowam na jesienne pluchy, obaczymy na co ją stać :)


 To tak w telegraficznym skrócie, jak widać różnice cenowe są ogromne w porównaniu z innymi aptekami wysyłkowymi, nie wspominając już o aptekach stacjonarnych. Na stronie można również zobaczyć ile % oszczędzamy w porównaniu ze standardową ceną danego produktu. Nic, tylko polecam Wam tę aptekę :) Postaram się w miarę możliwości ponadganiać postowo:)

A czy Wy lubicie kosmetyki LRP ? Jeżeli tak to jakie polecacie?

buziaki
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz