niedziela, 21 lipca 2013

[NOTD] Essence, Colour & Go, 148 prom-berry

Kochane, 
jak ja to mówię, niedziela jest zawsze dla mnie, więc wtedy nadrabiam cały tydzień. Dzisiaj kolejny post z cyklu NOTD. Za oknem ciepły, słoneczny dzień, ale ja miałam ochotę wypróbować nowy zakup od Essence. Jest to mroczna, ciemna śliwka, która w słońcu wyszła granatowo:) Nie jest to typowy letni kolor, ale chcialam troche się pobawić ombre z brokatem i oto efekt.




Pędzelek jest duży i płaski, bardzo dobrze się nim nakłada. Tutaj mam tylko jedną warstwę, a kryje niesamowicie dobrze. Schnie ekspresowo, co bardzo mi odpowiada :)
Kolor na paznokciach jest inny niż w butelce. W butelece jest tak ciemny, że przypomina czarny. Jednak jak się go weźmie pod światło, widać ładny ciemny fiolet. Trwałość jest dość dobra, jak na razie, ale ja i tak dłużej niż 3 dni nie noszę lakierów, bo mam potrzeba zmiany:) 
Do kupienia w każdym Rossmannie i DM-ie. Cena regularna to 1,55€, ale nie wiem, czy w Polsce są ten sam asortyment kolorów.

 Oczywiście, że polecam ten lakier:)

pozdrawiam przy niedzieli:)
kiss
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz