niedziela, 21 lipca 2013

[Projekt denko] CZERWIEC 2013

Witajcie w ten słoneczny niedzielny poranek :) Dzisiaj czerwcowy projekt Denko,czyli co wymęczyłam i wykończyłam w minionym miesiącu.Wiem, wiem późno, ale lepiej późno niż wcale. Jakoś zawsze się zbieram do napisania prędzej, ale nigdy mi to nie wychodzi. Dzisiaj w sumie chyba aż tak wielu rzeczy nie ma jak w poprzednich miesiącach. Do dzieła...

1.Pielęgnacja ciała:


Balea Creme Seife Pfirsich & Nektarine obłędnie pachnie... Dobrze sie pieni, ładne opakowanie, 
z wygodną pompką; jest niedrogie i wydajne.
 na pewno wrócę

Dontodent, Med Care Extra-Schutz nie nie nie i jeszcze raz nie. Przede wszystkim zapach i smak strasznie mi przeszkadzał, nie była to mięta tylko jakieś leśne owoce, czy granat. Przez to nie czułam miętowej świeżości ustnej.OUT!
na pewno nie wrócę
  
Spa BeBeuaty, Body Expertiv, Żel pod prysznic, Bali no coś pięknego! Nie dość, że pięknie pachniał, to jeszcze te drobinki delikatnie peelingowały codziennie moje ciało, przez co ciało było niezwykle gładkie.TOP!
na pewno wrócę
  
Facelle Intim, Waschlotion Fresh po raz wtóry Facelle, wszyscy dobrze znają i kochają.Niziutka cena, delikatny zapach, bardzo wydajny, nie podrażnia, myje świetnie, łagodzi podrażnienia!
wrócę na 100%

Balea Dusche & Ölperlen “Queen of the night” bardzo fajnie się go używało, świetnie nawilżał ciało, często nie trzeba było się po nim balsamować, ale...na dłuższą metę męczył mnie jego zapach. Jakiś taki mocno uciążliwy jak na “Queen of the night”.
raczej nie wrócę

Avon, Foot Works, Sugar Lime Mojito, Refreshing Spray zapach obłędny!!Doskonale odświeżał stopy i zapewniał im długotrwałą świeżość.
na pewno wrócę

 p2 Ultra Intense Hand Butter porządne, treściwe masło do rąk, jednak na okres letni jest zbyt ciężkie, dlatego dopiera zimą znowu znajdzie się w koszyku:)
wrócę na 100%

Gehwol Med, Lipidro - Creme krem silnie nawilżający do suchych i wrażliwych stóp, jednak ja nie widziałam jakiejś kolosalnej różnicy między działaniem tego kremu, a każdego innego, którego mam do stóp.
raczej nie wrócę 


2. Pielęgnacja twarzy:


La Roche Posay, Effaclar, Oczyszczający żel do twarzy doskonale oczyszcza twarz z resztek czy jakiś pozostałości podkładu, pudru; ma bardzo przyjemny, świeży zapach, posiada wodę termalną w składzie, nie podrażnia; pory są zdecydowanie zmniejszone; jest bardzo wydajny. Jest to jednak rzeczywiście silny "wysuszacz", widzę to po kolejnym opakowaniu, więc na razie robię sobie od niego przerwę :)

na pewno wrócę po przerwie 


Rival de Loop, Clean & Care, Ölhaltig Augen Make - Up Entferner bardzo łagodny płyn do demakijażu oczu, który świetnie radzi sobie z make-up'em, pozostawiając tą cudowną tłustą warstewkę na oku, którą uwielbiam.
kupię na 100%


Sun Dance Winterkombi Creme + Stift LSF50 to shitowe kombi składało się z pomadki ochronnej i kremu ochronnego do twarzy. Pomadkę jakoś wymęczyłam, chociaż szału nie było. A krem zużyłam do rąk- bez fajerwerków.

nie kupię na 100%
 Bebe Young Care, Zarterose zawsze i wszędzie!Najlepsza na świecie!Mimo że po drodze próbuję jakieś nowości, cuda, to i tak zawsze wracam pokornie do niej.Nie znalazłam lepszej <3
  
wrócę na 100%


3. Pielęgnacja włosów:


Alverde Repair-Haarmaske Traube Avocado bardzo treściwa maska, która w ekspresowym tempie nawilżała, dociążała  i odżywiała włosy. Jenak zapach na dłuższą metę był dla mnie za mdły, a jako że testować lubię na razie wzięłam od niej urlop :)

  raczej wrócę

Alverde, Repair Shampoo, Traube Avocado szampon regenerujący, który dobrze spełniał swoje zadnie, jednak pienić się on nie lubi.
  
raczej wrócę

Bioflax - Olej Lniany Budwigowy najlepszy olej na świecie!Wspaniale odżywił, nawilżył i odbudował moje włosy, tylko...zapach.Tak,wiem, jestem monotematyczna zapachowo, ale sadze, że to jest ważne skoro mam się bujać z takim np. olejem przez kilka miesięcy, to taki zapach zaczyna mi przeszkadzać. Jednak jeżeli chodzi o działanie to ma MISTRZA!Wybaczam mu nawet ten zapach, który utrzymywał się na moich włosach kilka dni ;/

kupię na 100%

4. Suple:


Das Gesunde Plus L- Carnitin Kapseln, 60sztuk ogólnie zaczęłam je brać, kiedy zaczęłam uprawiać sport, ale przerzuciłam czeluścia Internetu i ponoć to już bujda na resorach z tą L-karnityną, więc skończyłam opakowanie i już nie zakupię ponownie. 

nie kupię ponownie 

Polfa Łódź, Calcium Alergo Plus wapno najlepsze na wszystko: ukąszenia, uczulenia, przeziębienia :)Warto mieć w swojej domowej apteczce.


na pewno kupię ponownie 

GAL Olej z nasion wiesiołka 
Naturkaps, Wiesiołek
mój KWC jeżeli chodzi o skórę i myślę, że to jemu zawdzięczam obecny stan mojej twarzy. Ponadto stosowałam te kapsułki  jako uzupełnienie codziennej diety w składniki zawarte w oleju z nasion wiesiołka: niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT z rodziny OMEGA-6, a szczególnie w kwas gamma-linolenowy GLA, korzystnie wpływający na żywotność organizmu i układ krążenia.

kupię na 100%

GAL, Linimer NNKT przeznaczony jest jako uzupełnienie codziennej diety w składniki zawarte w oleju lnianym, czyli Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe pochodzenia roślinnego z rodziny Omega-3 i Omega-6.

na pewno kupię ponownie 


Hasco-Lek, Ibum, żel  działa przeciwzapalnie i przeciwbólowo. Najlepszy na mój obolały kręgosłup.


kupię na 100%

LAB.GALENOWE OLSZTYN, Woda utleniona, 3% jak to woda utleniona, wiadomo do czego służy, jak jednak używam jej do henny. 

wrócę na 100%

LAB.GALENOWE OLSZTYN, Spirytus salicylowy używam do ewentualnego przetarcia skóry po wyciskaniu "nieprzyjaciół" jako środek dezynfekujący .

 na pewno kupię ponownie 


INPHARM/HEXAL, ACC Max, tabletki musujące
Najlepszy na kaszel!!

wrócę na 100%

5. Próbka:


Kiehl`s, Midnight Recovery Concentrate Regenerujące serum na noc! No co tu dużo mówić-CUDO! Zakupiłam już jego pełnowymiarowy produkt, ale o tym już w kolejnym poście :)


To tyle w czerwcu. Poza tym cieszę się, że mogę już wyrzucić tę torbę i zbierać kolejne denka :)

A jak wyglądają Wasze zużycia czerwcowe?
buziaki
a.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz