sobota, 25 maja 2013

[Projekt denko] MAJ 2013

Hallo, hallo
w tym miesiącu tyle się tego nazbierało, że mało brakowało a musiałabym wziąć jeszcze jedną torbę na puste opakowania po kosmetykach. Zresztą, same zobaczcie mnóstwo tego!

1.Pielęgnacja ciała:



Balea Rasiergel mit Aloe Vera für empfindliche Haut
przepiękny zapach, nóżki były super gładkie i nawilżone, chyba jedyna do tej pory, która tak  mi przypadła do gustu; poza tym jest dla wrażliwców, czyli dla mnie:) Z racji tego, że Balea wyskakuje ciągle z LE na lato, to pewnie wypróbuje jeszcze inne po drodze.

na pewno wrócę

Rossmann, Wellness & Beauty, Meersalz - Öl - Peeling
mój KWC!O nim pisałam tutaj: KLIK 

wrócę na 100%
  
Balea Deo Stick Dry 
szkoda słów BUBEL!O nim pisałam tutaj: KLIK 

na pewno nie kupię

Lady Speed Stick Antiperspirant Deodorant, 24/7 Wetness & Odor Protection 
bosshhee co za nazwa długa uffff. Jak dla mnie średniak szału nie ma, jest zbyt łagodny; chronił, ale to nie jest Rexona.   

nie wrócę

Pollena-Ostrzeszów, Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel pod prysznic z mlekiem kozim
ja używałam tego żelu do mycia pędzli, w tej roli spisywał się świetnie; poza tym jego zapach jest boski!

 na pewno kupię

2. Pielęgnacja twarzy:


La Roche Posay, Toleriane, Mleczko do zmywania skóry i demakijażu oraz Effaclar, Tonik zwężający pory i przeciwdziałający ich zatykaniu
3xTAK!O nich pisałam przy pielęgnacji mojej twarzy: KLIK

wrócę na 100%

Essence pure skin SOS spot killer
śmierdzi dość mocno alkoholem, ale ogólnie daje radę. W takich nagłych kryzysowych sytuacjach, kiedy się nie ma jakiegoś swojego sprawdzonego specyfiku na niespodzianki, można je tym potraktować. Zasycha dość szybko, z pryszczem też radzi sobie całkiem nieźle, ale jakoś szybko się skończył. Mimo to, ja już mam swojego killera, o którym pisałam tutaj: KILK

 raczej nie kupię

 Herba Studio, Tisane, Balsam do ust w słoiczku
wygładza, goją się po nim wszystkie pęknięcia, szybko się wchłania, głęboko nawilża, cena, jak na taką jakość jest w sam raz. Nawet Mój R. bardzo lubi ten balsam i zauważyłam, że często mi go podkrada :)

 wrócę na 100%

 Zrób Sobie Krem.pl Kompozycja Witaminowa All-in-one
Gotowa kompozycja, łatwa do zastosowania. Optymalne połączenie aktywnych składników  witamina E, witamina C,witamina B3, witamina B5, witamina B6. Bez konserwantów. Używam tylu rzeczy, że nie jestem w stanie powiedzieć, że akurat to spowodowało, że mój stan skóry się poprawił; ja dodawałam tę kompozycje zawsze do glinek i alg.
 nie wiem, czy kupię

Rival de Loop Hydro Tuch-Maske mit Avocadoöl & Cupuacubutter
bardzo przyjemna maska o zapachu avokado i aloesu, co prawda jej forma była trochę dla mnie za duża na twarz, ale jakoś dałam radę. Bardzo fajne nawilżenie i ukojenie skóry.

raczej kupię

Rival de Loop Revital Q10 Augen-Tuchmaske
ta maska na oczy bardzo dobrze je koi i odświeża partie wokół oczu, ale nie zauważyłam jakiegoś szczególnego mega nawilżenia.
  nie wiem, czy kupię

Schaebens Kleopatra Maske  
jedna z moich ulubionych wśród Schaebens; pozostawia niesamowicie nawilżoną, uspokojoną i świetlistą cerę.Must have!
 wrócę na 100%

La Roche Posay, Hydraphase, Masque Hydratant Apaisant (maseczka nawilżająca)
bosshheee to jest maska cud-miód! Kupiłam na wypróbowanie saszetkę, ale wiem, że kupie sobie jeszcze jej pełnowymiarowe opakowanie w tubce, taką maseczkę warto mieć. To co ona robi z twarzą aaaaaaaa takie uczycie jakbym sobie wstrzyknęła kroplówę pod skórę. Naprawdę działa, cera po niej jest jak pupa niemowlaka<3
  
 na pewno kupię

3. Pielęgnacja włosów:



  
Balea Professional Tiefenreinigung Shampoo
Stosuje go tylko raz w tygodniu. Kto oczekuje po nim wielkiej pielęgnacji, rozczaruje się, ponieważ jak sama nazwa mówi, ma on nam tylko lub aż oczyścić włosy i skórę głowy z wszystkich pozostałości nakładanych na skalp- i tu ma mistrza. Spełnia swoje zadanie w 100%.

 wrócę na 100%

Alverde, Intensiv - Aufbau Shampoo Amaranth (Szampon do włosów wymagających z amarantem)
jak to szampon oczyszcza wlosy, nie wysusza wlosow, nie placze wlosow, nie robi kołtunów, nie obciaza włosów. Bardzo dobry skład. Konsystencja była zbyt lejąca, ale to raczej normalne w szamponie naturalnym. Właśnie przy tym kosmetyku muszę się na chwilę zatrzymać, bo jest to odwieczny problem Mojego R. otóż bardzo mu się nie podobają zapachy tych naturalnych szamponów:( stwierdził, że włosy pachną (a raczej śmierdzą mi ...sianem) hmmm...z ciężkim sercem, ale muszę mu przyznać racje, zapachy nie są rewelacyjne, nawet po umyciu mam wrażenie, że włosy już nie pachną. Mój R. ciągle mówi, że tak by chciał, żeby mi włosy pachniały tak egzotycznie, np. Timotei (tylko chyba ten szampon zna) buaahahahahahaa xD Prawda, ja też lubię jak mi włosy pachną (kto nie lubi), ale wiem, że te naturalne szampony bardzo mi służą, moje włosy bardzo się poprawiły, wiec sama nie wiem, co dalej. Mam jeden szampon na oku właśnie o zapachu wanilii (mojej ulubionej), ale skład zostawia wiele do życzenia...

 nie wiem, muszę się zastanowić

Alverde, Intensiv- Aufbau Spülung Amaranth (Odżywka do włosów wymagających z amarantem)
Odżywka Nr.1 Jak na razie nie znam lepszej odżywki, a wypróbowałam już mnóstwo. Dzięki tej odżywce jestem w stanie rozczesać moje włosy bez najmniejszego problemu. Jeszcze żadna odżywka nie radziła sobie tak dobrze jak ta. Odżywka jest tak treściwa jak maska lub masło, za co ją kocham. Zapach niestety jak powyżej nie powala. Nie podrażnia skóry głowy. Nie przetłuszcza włosów. Jak dla mnie same plusy.

 wrócę na 100%

 Inter Fragrances, Seboradin, Intensywna kuracja w ampułkach do włosów potrzebujących silnego wzmocnienia i regeneracji
Intensywna kuracja witaminowo-ziołowa w ampułkach do włosów potrzebujących silnego wzmocnienia i regeneracji. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu. Stosowała regularnie tak jak fryzjerka nakazała; mam pewne szczególne miejsce na głowie, które mnie doprowadzało do szału, wiec wcierałam i wcierałam. Myślę, że wygląda to już o niebo lepiej, zwłaszcza przed ślubem. W tym miejscu pojawiło się dużo baby hair:) Zapach bardzo mi się podobała, taki świeży, ale nie każdemu myślę przypadłby do gustu.

 na pewno kupię, jeżeli będzie potrzeba

4. Kolorówka:


  
 Everyday Minerals, Intensive Mineral Foundation oraz Everyday Minerals, Finishing Dust
Moje KWC! To już któreś opakowanie, więc fakt ten świadczy sam za siebie. Obecnie używam w makijażu tylko minerałów, moja cera bardzoooooo je lubi :)Wytrzymują na skórze cały dzień, są w miarę matowe. Jedynie moja tłusta strefa T lekko się błyszczy pod wieczór (ten problem załatwiam bibułkami matującymi). Jednak nie jest to płaski mat, a piękna naturalny glow. Krycie jak dla mnie wystarczające, daje bardzo naturalny efekt. Poprawiły mi bardzo wygląd skóry. Jedyną ich wadą jest pojemność. Zawierają tylko 4.8 g co mi wystarczyło na ok. 2 miesiące. Słyszałam i czytałam też o minerałach Annabelle Minerals, myślę że następnym razem spróbuje i będę miała porównanie. 
  
kupię na 100%
  
Essence, Get BIG Lashes, Volume Curl Mascara (Pogrubiający i podkręcający tusz do rzęs)
Najlepsza!Wielka, wygięta szczota i wiem, że musi trochę poleżeć, żeby móc ją używać i być zadowolonym z efektów. Całkiem intensywna, mocna czerń. Trzeba się nauczyć posługiwać się tym gigantem <3

 kupię na 100%

P2 perfect Eyes! Lash Base
ukochana, najlepsza, cudowna; wydłuża, pogrubia i odżywia TOP
  
na pewno kupię 
  
konsystencja bazy jest bardzo rzadka i przypomina mi rozświetlające korektory pod oczy. Łatwo się rozprowadza za pomocą aplikatora i dosyć szybko wysycha przygotowując powiekę do nałożenia cieni. Na oku ma już inną :)
nie wiem, czy kupię


 5.Paznokcie:


p2, Cuticle Softener Pen  
(tzw. zmiękczacz). Jojoba, oliwa z oliwek, olej migdałowy i awokado sprawiają, ze nasze skorki stają się mięciutkie.Ulubiony <3
  
na pewno kupię

Essence, pilnik 4 w 1
solidnie wykonany pilnik-polerka. Trwały, poręczny, nie rozkleja się, posiada praktyczne etui. Efekt utrzymuje się bardzo długo. Nawet po wielokrotnym malowaniu i zmywaniu paznokcie są nadal gładkie i błyszczące.

  kupię na 100%

Rossmann, for your Beauty Kompaktfeile für feste Nägel (mittlere und feine Körnung) oraz Feile für natürlich glänzende Naturägel
pilniki, które tyłka nie urywają, po pierwsze ten jeden był jak gruby papier ścierny, a drugi wcale nie polerował. Nie jest to must have (!)FLOP

  na 100% nie kupię


6. Suple jak to mówi Robert Burneika:)


Altapharma Bierhefe-Tabletten
czyli po prostu drożdże, które biorę już od lat, slużą moim włosom, skórze i paznokciom,ale te były...straszne, jakieś takie kanciaste i jak miałam je połknąć, to mi się cofało, nie wiem dlaczego. Wykończyłam je z wielkim trudem uffffffffff

nie kupię

Das gesunde Plus Kieselerde + Zink Kapseln
Kieselerde czyli ziemia okrzemkowa jest utworzona głównie z pancerzyków jednokomórkowych glonów okrzemek i stanowi bogate źródło krzemu o wysokim stopniu przyswajalności. Krzem działa przeciwtrądzikowo, ujędrniająco, wzmacnia naczynka krwionośne, wspomaga gojenie ran. Delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i nadaje skórze gładkość. Sole mineralne w połączeniu z algami polepszają wilgotność skóry i regulują zaburzoną równowagę mineralną, dlatego ją kupiłam :)

wrócę na 100%

GAL Olej z nasion wiesiołka 
to jest mój KWC jeżeli chodzi o skórę i myślę, że to jemu zawdzięczam obecny stan mojej twarzy. Ponadto stosowałam te kapsułki  jako uzupełnienie codziennej diety w składniki zawarte w oleju z nasion wiesiołka: niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe NNKT z rodziny OMEGA-6, a szczególnie w kwas gamma-linolenowy GLA, korzystnie wpływający na żywotność organizmu i układ krążenia.
 kupię na 100%

Polski Lek Magnez + vit. B6
Zawszę i wszędzie magnez, ponieważ u mnie jego brak jest niestety zaraz odczuwalny w postaci "skaczącego oka", co mnie doprowadza do białej gorączki. Na szczęście ten magnez szybko sobie z tym radzi. 
kupię na 100%
Pharbio Biofer 
to unikalne połączenie dwóch rodzajów żelaza: bioorganicznego związanego w molekule hemoglobiny oraz nieorganicznego, dodanego w celu wzmocnienia efektywności działania preparatu. Udowodniono, że Biofer jest lepiej absorbowany niż preparaty z innymi związkami żelaza i mikstury ziołowe zawierające związki żelaza.Dla mnie najlepszy na moje zimne ręce i stopy, ot co:)

na pewno kupię 
ZDROVIT Multiwitamina + Minerały x 24 tabl.musujących
my z moim R. lubimy takie specyfiki, pijemy to jak sok :) Wydaje mi się, że to te witaminki to trzeba traktować z przymrużeniem oka:) Dostałam to chyba w promocji przy zakupach w aptece DOZ.pl

nie wiem, czy wrócę





To tyle jeśli chodzi o moje majowe zużycia. Jest tego sporo, ale cóż poradzę na to, że dbanie o siebie sprawia mi taką przyjemność. Poza tym „Projekt denko” zobowiązuje. Dzięki niemu widzę, jak zmniejszają się moje zapasy. Z tego powodu jestem bardzo szczęśliwa, gdyż wiem, że z czystym sumieniem mogę znowu odwiedzić drogerię. Poza tym cieszę się, że mogę już wyrzucić tę wielką torbę :)

A jak wyglądają Wasze zużycia majowe?
buziaki
a.

2 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%, że ten płyn Essence śmierdzi bardzo alkoholem co nie jest przyjemne, ale za to działa tak jak pisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że mamy podobne zdanie:)Pozdrawiam

      Usuń