sobota, 16 lutego 2013

Nie obyło się bez...DM

No tak starym zwyczajem, wszystkie drogi prowadzą do DM-u. Z resztą myślę,że można się już do tego przyzwyczaić. Tym razem szybciutkie zakupy, jak zwykle najpotrzebniejsze rzeczy :)


Balea Men Power Effect Coffein Tonikum (2,95€/150ml) 

Tak, tak, męski produkt, co zrobić. Włosy mi nie lecą jak szalone, ale jest pewne miejsce na głowie, które wymagałoby zagęszczenia, zwłaszcza przed ślubem. Używałam w Polsce wcierek- moim faworytem była Farmona, Jantar, Odżywka do włosów i skóry głowy. Tutaj niestety nie mam do niej dostępu, więc musiałam znaleźć sobie jakiś substytut. Zrobiłam napad na męski asortyment, w nadziei, że jak dla mężczyzn to mocniejsze;) Dodatkowym atutem oczywiście byłaby cena;) Skład nie najgorszy, ale niestety alkohol na drugim miejscu, na pocieszenie niedaleko kofeina. Ot, zwykła wcierka tyle, że zajeżdżająca męskimi perfumami, na szczęście ten zapach szybko się ulatnia.

 

Skład:  AQUA · ALCOHOL DENAT. · GLYCERIN · CAPRYLYL/CAPRYL WHEAT BRAN/STRAW GLYCOSIDES · CAFFEINE · PANTHENOL · FUSEL WHEAT BRAN/ STRAW GLYCOSIDES · POLYGLYCERYL-5 OLEATE · PARFUM · BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1 · MENTHOL · NIACINAMIDE · SODIUM COCOYL GLUTAMATE · GLYCERYL CAPRYLATE · LIMONENE · SODIUM HYDROXIDE.

 

A co obiecuje producent, jak zwykle cuda wianki:

 

  • Produkcja keratyny zostanie zwiększona, aby wesprzeć zdrowy, silny wzrost włosów 
  • Odżywia i odświeża skórę głowy dzięki obecności panthenolu i mentolu 
  • Osłabione korzenie włosów zostają wzmocnione i aktywowane. Faza wzrostu włosów zostaje wydłużona 
  • Testowany dermatologicznie 
  • Produkt jest wegański    

Słowem harcerza nakładam, a raczej polewam równomiernie na skórę głowy i delikatnie masuję. 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Nie spłukiwać.

 

    Balea Rasiergel mit Aloe Vera (1,35/150ml)

    Tym razem zdecydowałam się na  tę piankę, ponieważ ostatnia mnie bardzo rozczarowała, ale o tym w innym poście. Wydaje mi się całkiem rozsądna i cenowo i po zawartości aloesu, zwłaszcza, że jest przeznaczona do skóry wrażliwej,a ja takową posiadam ;) Zobaczymy jak będzie się sprawować.

     

     Rexona Women, Shower Fresh, Fresh Roll - On (1,55/50ml) 

    Tego produktu nie muszę nikomu przedstawiać-poczciwa Rexonka:) Po prostu odświeżający antyperspirant w kulce. Nie zawiera alkoholu i utrzymuję się do 48 godzin.Mój ulubiony i niezawodny, zawsze i wszędzie.

     


    Catrice Ultimate Shine Lipstick (3,95€)

    I na koniec mała niespodzianka-piękna pomadka kupiona po recenzji szavki ;) Mam odcień 210 kiss kiss hibiskiss kolor jest piękny i intensywny. Kolor mnie zachwycił, nie ma w sobie żadnych drobinek. Wspaniała kremowa konsystencja, po nałożeniu daje bardzo świeży efekt świetlistych ust, jak tafla wody.
    Bardzo trwała, nie zbiera się w kącikach ust i  ma bardzo eleganckie opakowanie.CUDO ;]

    kiss kiss
    a.


     

    2 komentarze:

    1. NIE MIAŁAM JESZCZE NIC NIGDY Z FIRMY BALEA.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Polecam szczerze,jak będziesz miała kiedyś okazję wybrać się do Niemiec, to pierwsze co,proponuję marsz do DM-u,od którego ja jestem uzależniona:)Pozdrawiam

        Usuń