sobota, 1 grudnia 2012

Wyczekany wymarzony portfel LOUIS VUITTON LoVe

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać tej marki, a jeżeli tak to oto przedstawiam Wam słynnego i najbardziej podrabianego LOUIS VUITTON. Firma nosi nazwę po jej założycielu Louisie Vuittonie (4 sierpnia 1821 - 27 lutego 1892). Vuitton urodził się we Francji w miejscowości Lavans-sur-Valouse, w 1835 przeprowadził się do Paryża. W 1854 założył spółkę znaną teraz jako LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. Towary te są rozpoznawalne na całym świecie, stanowią symbol mody i najnowszych trendów. Tak jak już wspomniałam Louis Vuitton jest najczęściej podrabianą marką w historii, tylko poniżej 1% ze wszystkich produktów sygnowanych przez nią nie jest podrabiana.
Idąc za tym śladem chciałabym Wam przedstawić mój prezent od narzeczonego, mianowicie portfel LV i jeszcze w moim ulubionym fioletowym kolorze. Marzyłam od nim od lat i zawsze mówiłam sobie, że kiedyś go sobie kupie, a tymczasem otrzymałam go w najbardziej nieoczekiwanym momencie :))


Moje drogie, niestety marka ta uzależnia i to poważnie. Już planuje inny zakup, mam taka upatrzona listonoszkę i chustę LV :) Jak już je zdobędę na pewno pokaże je na blogu.
A tymczasem jakie są Wasze ulubione modele LV?
pozdrawiam
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz