niedziela, 16 grudnia 2012

TEDi po raz wtory.

Tak jak już wspomniałam lubię chodzić do tego typu sklepów, można naprawdę za niewielkie pieniądze wyszperać coś fajnego dla siebie :) Dzisiaj przedstawiam Wam:
- kolczyki wkrętki  (3pary) w formie kwiatków, bardzo ładne,eleganckie, chociaż mi najbardziej te okrągłe przypadły do gustu i jakże mam 3 dziurki w uszach te nosze najczęściej w ostatniej dziurce. Były przecenione z 1,50€ na 1,00€. Ja na szczęście nie jestem uczulona na blachę i wszelkiego rodzaju shity, więc mogę nosić wszystko.Dzięki Bogu:)
- bransoletka czerwono-niebieska z różnymi elementami ozdobnym, jak widać serduszka, kuleczki,koraliki i imitacja monety. Lubie tego typu wiszące bransoletki, można je nosić na co dzień, bardzo efektownie wyglądają na nadgarstku. jak widać na zdjęciu kosztowała tylko 1,50
- opaska na włosy, czarna z koronki, elegancka, na większe wyjścia, fajnie wygląda założona na bok, a włosy upięte do góry Zakupiłam ją z myślą o Sylwestrze, a nóż się przyda, kosztowała jedno wielkie  :)



 Miłej niedzieli
xxx
a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz