niedziela, 25 maja 2014

[Ulubieńcy] MAJ

Maj się już prawie kończy, a ja wreszcie zdążyłam w  porę z ulubieńcami. Kategorie tworzę sobie sama i przedstawiam wszystko to co mnie w danym miesiącu zachwyciło [endżoj]

1.Muzyka
Buckshot Lefonque - Another day 
przepiękny utwór w oryginale i w wykonaniu Mileny Kołodziejczyk <3



2.You Tube
Lekko Stronniczy kto by ich nie znał; uwielbiam za humor i sarkazm ogólny


From Sarah whit Love super sympatyczna dziewczyna z Hamburga, którą poznałam właśnie dzięki YT i bloga. Polecam Wam serdecznie jej kanał. Tutaj Sarah wspomina ...nawet o mnie:) Jest mi bardzo miło <3




3.Blog
http://blackraspberryblog.blogspot.de/
bardzo lubię tak przestronne blogi, bez owijania w bawełnę, prosto i na temat. Podobają mi się recenzje, przejrzystość i super zdjęcia i wykonanie, a do tego piękna dziewczyna. Koniecznie zajrzyjcie :)


4.Jedzenie
Zapiekanka ze szpinakiem, fetą i mięsem mielonym królowała w maju na stole [pycha]


5.Program
Twoja twarz brzmi znajomo programie bierze udział osiem polskich gwiazd, których zadaniem jest jak najwierniejsze odwzorowanie wylosowanych przez siebie wokalistów. Uwielbiałam ten program i z niecierpliwością czekam na 2.sezon.


6.Miejsce
Meksykańska restauracja "FRIDA KAHLO"
Lychener Straße 37
10437 Berlin
moja miejscówka <3


7.Kosmetyk
La Roche Posey Effaclar DUO [+]
ulepszona wersja starego Effaclar DUO; dla mnie ma mistrza! Miałam przez ostatnie miesiące znowu wariacje na twarzy, a to przez to, że cudowałam z rożnymi kosmetykami i pokornie wróciłam do LRP. Kupiłam te nowa wersje i już po kilku dniach widziałam znaczną poprawę. Skóra się wyciszyła, uspokoiła, niedoskonałości się zmniejszyły, praktycznie skóra utrzymana jest w ryzach. Nawet jeżeli coś się pojawi, szybko się goi. Pory są odblokowane, powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone. A to wszystko za sprawą Piroktonian Olaminy o działaniu antybakteryjnym, aby przeciwdziałać niedoskonałościom. Niacynamid i woda termalna o działaniu łagodzącym oraz innowacji Ceramid Procerad przeciw podrażnieniom, aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych. Mój Święty Graal :)


A jakich Wy mieliście ulubieńców w tym miesiącu?

buziaki
****

enitdj

8 komentarzy:

  1. dziekuje za wyroznienie kochana <3 :-* fajnych ulubiencow masz, zapiekanke to ja tez wyprobuje zrobic ;) masz gdzies jej przepis? pozdrawiam Cie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ma za co :) Korzystałam z tego przepisu: http://gotujmy.pl/zapiekanka-ze-szpinakiem-i-miesem-mielonym,przepisy-zapiekanki-przepis,204877.html jest pyszna :) Polecam :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Polecany przez Ciebie blog uwielbiam :)
    I zaglądam tam systematycznie!
    Zapiekanka prezentuje się niezwykle apetycznie - to moje smaki są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, ja też uwielbiam takie jedzonko :)

      Usuń
  3. Lekko Stronniczy! Idealnie trafiają w moje poczucie humoru. Szczególnie podobają mi się te starsze odcinki jak : Kac, Pastor, Mikołajki. Teraz panowie już są nieco poważniejsi, ale trzymają poziom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee,goscie po prostu wymiataja, uwielbiam ich sarkazm i poczucie humoru :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. To danie wygląda kusząco. I to bardzo . Lubię takie smakołyki

    OdpowiedzUsuń